Gatufesten 2011

Woho, jag fick lösenordet och inlog till datorn här på jobbet så nu bloggar jag härifrån istället för mobilen :P


Har ungefär 1.5 timme kvar att jobba och sen drar jag ut till Alnö igen. Är ledig imorrn så jag hoppas på sol :) Kanske det blir en liten sväng in till Sundsvall också eftersom Gatufesten dragit igång idag. Jag kommer jobba alla dagar utom lördag så det blir en väldigt lugn Gatufest för mig. Inte mig emot faktiskt.. inga band eller så jag vill se och kasta bort 900 spänn för att bara komma in känns lite dumt enligt min mening :P





Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Jag har också haft en bra helg. Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om den nya bloggdesignen. kram

2011-07-04 @ 21:19:28
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: