Helgen i Sollefteå

Plugg, plugg, plugg. Tillbaka till skolan igen efter lov och praktik i Ullared. Imorrn är det dags för skuggtolkning. Vi kollar på en som tolkar och härmar precis det som tecknas. Har kollat på materialet men känner att jag lär behöva göra det några gånger till.
Sollefteå i helgen var riktigt härligt. Skönt att få komma hem ibland och bara vara. Får se när nästa gång blir. Kanske hinner jag upp en gång till innan jul :)
Fredagen var lugn, var hemma hela kvällen och det blev filmtittande på tvn. Lördagen bjöd på besök hos kusinerna och krogen på kvällen. Söndag, curling och sen tillbaka till Sundsvall.
----
Nu har vi precis läkat middag här. Blev sushi, inget ovanligt när det är André som bestämmer :P Får se om jag orkar ta mig till affären och handla lite godis eller om jag ska sätta igång med plugget på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: