Måndag 24 oktober

Var tröttare än tröttast imorse när klockan ringde. Låg kvar ett tag och funderade på om jag inte var lite sjuk ändå. Insåg väldigt snabbt att jag inte var det och pallrade mig upp ur sängen :P
Har haft redovisning med draman idag. Förutom det så har det inte varit alltför mycket på skolan. Fick ledsaga en liten sväng också då vi hade besök idag. Alltid lika roligt :)
----
Nu ikväll har vi varit ut till Ankarsvik. Jag var tvungen att hämta ut ett paket på Alnö så vi for dit när vi ändå var ute på ön. Elsa är mycket piggare nu och det känns så skönt :') Fick med mig lite saker hem också, bland annat till halloween och sen lite kläder, mössor och såna grejer som är bra att ha här.
Nu blir det plugg och kolla tv. Imorrn väntar rollspel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: