Elite partykryssning

Jag har haft en galen helg! Lätt en av de bästa helgerna i mitt liv :D Min första partykryssning men kommer garanterat att bli fler :D
Tallin var dessutom över förväntan. När vi gick iland så kunde man bara se gråa, tråkiga och förfallna hus. Längre in i stan var det däremot ganska fint :)
Framme i Stockholm så ville jag nog bara dö faktiskt. Hade en 7 timmar lång bussresa hem, för att sen sätta mig och köra bil ytterligare 1.5 timme. Att sen åka buss bakis, det är inget jag rekommenderar :P
----
Nu är jag iallafall hemma  Solle. Blir nog kvar här tills imorrn och sen är det dags att ladda om inför sista april. Man lever ju bara en gång, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: