Friday

Tillbaka i lägenheten efter en riktigt mysig dag :) 
 
Direkt efter skolan slutat drog jag med Pernilla hem till henne och hängde en stund. Sen till min lägenhet, byta kläder och drog vidare mot Sundsvall med Linda. Vi käkade kinamat för att sen gå till Allstar och kolla hockey. Tyvärr räckte vi inte ända fram mot Lule men det var ju tur att jag hade bra sällskap iallafall :D 
 
 
----
Nu ikväll har jag varit hos Linda och kikat på tv, käkat popcorn och bara tagit det lugnt. Man skulle kunna sammanfatta den här dagen som en otroligt bra fredag! :D 
 
Soffan är nu min vän för en stund framöver, innan det är dags att kasta sig i sängen. Upp och tvätta imorrn, men först en välförtjänt sovmorgon ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: