Hela julhelgen

Så var det dags att uppdatera lite igen :P Den här julen har gått riktigt fort. Jobbade dygn på julafton och likadant på juldagen. Mindre tid till familjen men lite mer pengar i börsen ;) Julafton var för övrigt den värsta i mitt liv. Vaknade på morgon pigg, men 1-2 timmar senare så låg jag i soffan på jobbet med feber och hade skyttetrafik till toan. Satan vad dåligt jag mådde!! Hade väl egentligen behövt stannat hemma på juldagen men vem vill tacka nej till 24 timmar storhelgsob? 
 
Igåreftermiddag så slutade jag jobbet i Härnösand och drog direkt hem till Solle. Är ledig till på söndageftermiddag och nu ska jag passa på och njuta riktigt mycket! :) Har också fått väldigt fina julklappar det här året!Hur nöjd som helst över allt! :D 
 
 
----
Idag blev det lite julmat till middag. Har ju inte hunnit äta nån julmat då jag bara jobbat men nu jäklar! ;D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: