Lördag i Sollefteå

Tillbaka hemma i Sollefteå :) Har varit här ganska mycket den senaste tiden, men det blir lätt så när jag inte jobbar lika intensivt som i somras. Kommer däremot ha 2 tuffa veckor med start på måndag så får passa på att vila upp mig riktigt ordentligt nu :P 
 
Idag har jag och mamma varit förbi och kikat på höstmarknaden som är här nu. Jag brukar aldrig handla något men att åka dit och kika är ändå ett måste :P Har hunnit få min bil fixad också så nu är allting helt och fint! :D 
 
 
----
Nu ska jag kasta mig framför tvn och se om den visar nåt bra. Ett glas trocadero blir det nog också ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

oh trocadero :)

Svar: Mm riktigt gott! :D
Emelie

2013-10-13 @ 00:18:14
URL: http://nattstad.se/sandoraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: