En tur till Härnösand

Igårkväll åkte jag upp till Pernilla i Härnösand för att hänga och prata bort några timmar. Även om vi pratar varje dag så har vi alltid massor att prata om :D ❤️ Till Paradise hotel så bakade vi lite scones och drack te. Riktigt mysigt :) Sov över där tills idag och då passade vi på att äta scones till frukost och prata lite till innan jag var tvungen att åka mot Sundsvall. 
For på Birsta och började min julklappsshopping och handlade lite nödvändigt till mig också, såsom ett strykjärn för julgardinerna och ljus till min nya kandelaber ;) 








Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad fint det blev med kandelabern wie!!

2014-11-27 @ 21:17:14
URL: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: