Helgen som gått

Så har ännu en helg sprungit förbi i en jäkla fart! Var ledig både fredag och lördag vilket såklart resulterade i en utgång i fredags, en sån som jag fick sota för praktiskt taget hela lördagen :P 
När jag vaknat till liv så tog jag och Martin en promenad runt Sidsjön innan vi drog och käkade på biteline. 

Imorse kändes det ganska tungt att ta sig iväg till jobbet, men med en ledig dag imorrn igen så känns det lite bättre! Att jag dessutom ska träffa världens bästa Pernilla gör dagen fantastisk :D 









Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad du är fin! Längtar så mycket tills vi ses! <3

Svar: ❤️
Emelie

2014-09-14 @ 22:54:26
URL: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: