Planer

Är duschad och klar nu iaf. Har plockat fram kläderna inför ikväll, spriten är fixad.. hmm, påminner mig om att jag måste köpa groggvirke ;P Jaja hur som helst. det väsentliga är väl ändå att allting är helt klart nu. Har ju varit lite problems med vilken fest vi ska på och så men nu är allt fixat :D Hade tänkt börja göra mig iordning om 10 min! Haha mina kompisar, speciellt Marre vet hur det är med klockan och hålla tider när man festar. "Börja dricka den och den tiden för att sedan sminka sig den tiden"  Brukar bli ett jäkla ståhej :P

Hinner kanske lägga upp outfiten för ikväll om jag blir helt klar innan vi drar ;D

Ciao så länge



Kommentarer
Postat av: marre

hahah, vi och våra tider ja :D helt stört att man verkligen tänker så, JÄMT! :D jaja, blir säkert ett kanon Nyår!

2007-12-31 @ 16:10:06
URL: http://marremaja.bloggagratis.se
Postat av: Beundrare

Nyår är kul :D

2008-07-26 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: