Midsommar och det..!

Årets midsommar tillbringades i Norrfällsviken, vilket var helt dugligt! Marre (som precis som dom senaste gångerna) blir fullast och har roligast av oss alla! ;D Haha fast det höll inte på att bli något midsommarfirande för mig därute! Jag måste ha kört totalt fel för tog typ 2 timmar att hitta dit ;D

Lördagen for jag till Freddan starx efter 12 och det visade sig sen att vi skulle till Junsele och äga :D
Btw, vi var aldrig in nåt för att se The Ark! Dels på grund av att jag inte direkt är nån stor fantast av dom sen kan jag ändå se dom under GF om jag vill vilket bara är om typ 10 dagar =D


Nu ska jag gå och sova med min Freddan :) Tycker så synd om han när han blir alldeles täppt i näsan och tårögd på grund av den sabla allergin :/


<3



Kommentarer
Postat av: Marre

HAHA, sist vi var ute i Sundsvall vare faktiskt du som var fullast ;) <3

2007-06-28 @ 01:27:49
URL: http://marremaja.bloggagratis.se
Postat av: Sofie

Aw jag vill också ha pojkvän :(

2008-07-26 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: