Var det nån som sa shopping?

Jag älskar att shoppa. Det är det nog ingen som undgått. Däremot har jag hållit mig "lugn" ett tag. Nu har det börjat igen!



Brun väst. Behövs alltid. Vita vantar och svart mössa då min andra svarta mössa är borta och mina vita vantar användes till att meka i med bilar.




Stickad tröja i senapsgult. 2 längre linnen i gammelrosa och grönt.




Svart skjorta och röd kjol i siden. Blå klänning, också den i siden.




Röd klänning med markerade axlar, och en kort svart jacka.




Spetsleggings, brett skärp och stickad kofta i gammelrosa.




Färgglad klänning, 2par tights, en del smink och ett långt nitskärp.




Ljus med fat och skålar i form av L.O.V.E. Samt en stor väska



Snacka om att jag har handlat. Älskar verkligen att göra av med pengar. Har inhandlat 4 par skor också de senaste veckorna som jag inte har orkat tagit kort på.

Nu ska jag faktiskt lugna ner mig. Måste spara lite pengar till mellandagsrean ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: