Birsta city

Så var jag hemma i min lägenhet igen. Efter skolan slutade så åkte jag, Mari, Therese, Lina och Emma till Birsta. Blev lite shopping även den här gången. Bland annat lite kläder inför den stundande helgen. Dövblinda från hela Sverige kommer hit och vi ska tolka lite och ledsaga. Kommer bli superspännande :D Hur som så var jag utan "tolkkläder" och hade inget tolkvänligt att ha på mig under den finare middagen på lördag. Nu är det kirrat iallafall :) Hittade en fin vinterjacka också plus att jag äntligen kunde köpa min efterlängtade tvbänk. Mari var bombsäker på att den skulle rymmas i bilen och det hade hon ju faktiskt rätt i... dock fick vi ligga ihopkurade både i baksätet och framsätet. Men hem fick jag den och jag tror inte jag haft så kul på väääldigt länge. Jag skrattade nog konstant i minst 20 minuter ;D Men nu står den där den ska stå. Ihopskruvad och allt. Så jäkla bra!
----
Nu blir det lite tv, dusch och försöka börja med svenskaläxan.


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: jadå det gör det:)



har vi varandra på bloglovin förresten?

annars kan vi ju lägga till varandra där om du vill?

/Shoppaholly

2010-09-01 @ 00:08:22
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: