Halloweenhelgen

Vilken jäkla helg det har varit! :D Blev 2dagars då mitt festhumör inte blev stillat av en utgång i fredags! :P
Fredagen så drog jag och några kompisar ut. Hade en jäkla rolig kväll och träffade en massa vänner jag inte sett på länge.
Lördagen började först med en fotopromenad med Malin. Var ute i några timmar och fotade och njöt av det fina och varma vädret :) Började sen sakta men säkert att göra mig klar. Tog år och dar för mitt smink att bli färdigt och fransarna ska vi inte prata om. Jag är ingen sån där tjejig tjej som använder lösfransar hit och dit. Andra gången i mitt liv och jag stod seriöst i en halvtimme och försökte få dit skiten :P
Färdig med allt så drog vi till Niklas. Tror vi var kring 20pers till slut, det bara kom dit fler och fler. Hade lika roligt det här året som förra halloween!
Så, vad var jag utklädd till? En katt! Bilder kommer upp senare då min kamera inte ville samarbeta med mig.. :P
----
Idag är vi ute i Ankarsvik. Har tvättat min bil och nu sitter jag inne och tar det lugnt. Blir till att åka hem till Haga senare i eftermiddag då vi har tvättid. Drygt men det måste göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: