Min helg

Så var det söndag igen då. Varför går helgen alltid så himlans snabbt? Tur att det nu är 5 skoldagar kvar och sen lov. Det kommer alldeles väl till pass ska jag tala om för er :D
Gårdagen innehöll...ja vad sjutton gjorde jag igår? Vet att jag var ute i Ankarsvik iallafall. Sen helt plötsligt är klockan mycket och det var dags att börja göra sig klar inför kvällens bravader. Vi blev några stycken här hemma och när kvällen övergick till natt var det dags att börja vandra ner mot krogen. Helt okej kväll. Lite synd på musiken bara som var väldigt dålig jämfört med vad det brukar vara.
Vaknade upp pigg och kry imorse också. Det var förbannat skönt :D
Idag har det blivit lite tittande på curling, fikat på stan och lite mer curling. En riktigt bra helg. Nu är det dags att ladda om inför måndag. Bara köra hårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: