Spyr galla!

Jag måste bara få spy lite, int bokstavligt talat utan skriva av mig.
Har haft en sämst dag idag. Tolkningen gick skit och jag har så mycket att fundera på att min skalle hänger inte med. Jag vet att det säkerligen kommer vara bra imorrn men just nu tänker jag passa på att vara irriterad, arg, ledsen och galen. Imorrn är det nya tag som gäller och jag tänker inte låta något stoppa mig!
Jag vet att ni är många därute som sitter och gottar er åt hur jag mår. Passa på och njut nu, det lär dröja till nästa gång!!


Kommentarer
Postat av: Sofie Norlander

Människor som gottar sig åt andras bekymmer, är oftast de människor som själva mår dåligt.. Du ska vara stolt över dig själv, och alla kan vi misslyckas så jag hoppas morgondagen blir bättre Emelie! :)

2012-02-01 @ 01:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: