Min bästa vän idag

Fy fan för huvudvärk! Började må dåligt igårftermiddag och det är först nu jag börjar känna mig som en människa igen! 
 
Somnade halv 9 igår och trodde jag var fit for fight för skolan imorse. Tji fick jag! Hann inte mer än dit innan jag fick vända tillbaka. Sen dess har jag legat i soffan och bara sovit. Pernilla kom förbi med alvedon på eftermiddagen, min räddare i nöden <3
Jag har verkligen inte tid med det här nu. Sista veckan i skolan innan det är lov och högen med uppgifter att göra blir bara högre och högre... 
 
 
 
----
Ska slöa framför tvn en stund till innan jag ska försöka lägga mig och sova. Får se hur bra det går :P 
 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

HÄRLIGT ät massor! (finns det några kvar? skicka dem hitåt senare haha)

Svar: Det finns en hel drös kvar ;)
Emelie

2012-10-24 @ 13:36:36
URL: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: