Lillördag

Ledig idag men inte suttit rastlös för det. Började min dag med att skriva på kontrakt för nya lägenheten. Den 1a juli lämnar jag Härnösand :D 
Efter det tog jag pappren och åkte på Birsta och handlade lite. Köpte solskyddsspray och aftersun inför resan till Kroatien i juni, och ett par örhängen fick slinka ner också! :) 
Färdigshoppad drog jag hem till Solle för att lämna tillbaka pappas bil och hämta min. Den har varit på uppfräschning sen i måndags :P Pappa passade sen på att laga middag, vilket blev köpt pizza! Haha :D 


Och självklart har jag haft turkosa på mig idag för att fira teckenspråkets dag. 33 år sen teckenspråk blev ett erkänt språk i Sverige :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: