Bättre sent än aldrig

2 månader senare och jag har fortfarande inte lagt upp några bilder från min och Pernillas resa till Malta och staden Sliema! Hur lat är jag egentligen? ;D 
Vi hann ju inte bara med en sväng till Malta, för när vi varit hem till Sverige i 6 dagar så bestämde vi oss för att åka tillbaka! Om vi är spontana? Jo men det skulle man väl nästan kunna säga :P Vi hade helt fantastiskt roliga dagar och det är något jag kommer minnas läääänge :D 
 
Vi hann bland annat besöka St Peters pool, en båttur ut till Blue Lagoon, strosa omkring i huvudstaden Valletta, hänga vid poolen, ta några varv på bargatan och även njuta av semester och bara göra ingenting :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: