Fredag och helg

Klev av mitt dygnspass imorse och har sen dess varit och tränat, tvättat och lite smått börja fundera vad jag ska packa på söndag. Vill ju inte ha med mig samma som till Kroatien :P

Ska ta och dricka upp mitt kaffe, kasta mig i duschen och bege mig mot stan tror jag. Har lite saker att köpa till lägenheten, om inte annat så är det mysigt att bara gå på stan :)

Tisdag i Sundsvall

Gårdagen började med lite städ och fix här i lägenheten innan jag åkte mot Birsta för att möta upp en kompis. Gick där och strosade ett tag innan vi drog på Ica, köpte med oss plocksallad och styrde kosan mot Spikarna där vi stannade för att käka. Efter det hann vi med lite boule (första gången jag provade :P ) spela FIFA, tog en båttur och hoppade i vågorna innan vi avslutade kvällen med sällskapsspel! :) En härlig dag helt enkelt :)

Söndag i Kroatien

Sista dagen i Kroatien och vi åkte även denna dag iväg till stranden för att sola och ta det lugnt. På eftermiddagen åkte vi tillbaka till Trsteno där vårat hotell låg för att käka middag. Vi skulle upp vid 3 på morgonen så kvällen var väldigt lugn.

Lördag i Kroatien

Eftersom vi tyckte det var så bra på Copacabana så drog vi även denna dag dit och la oss på stranden. Kvällen avslutades inne i gamla stan då det här var sista kvällen vi kunde vara uppe länge :P

Fredag i Kroatien

Fredagen hade vi inga speciella planer. Vi tog bussen till en strand som heter Copacabana. Eftersom vi inte solat något på hela resan så passade vi på att ligga där nästan hela dagen!

Torsdag i Kroatien

På torsdagen tog vi en liten sovmorgon då vi vaknat tidigt och lagt oss sent på onsdagen. Duschade och klara så åkte vi in till Dubrovnik där vi gick runt och kikade. Gick till gamla stan, var inne på ett akvarium och tittade och senare på eftermiddagen gick vi upp på muren som ringlar sig runt stan :)

Söndagsmiddag

Kvällens middag blev grillad kyckling. Det kan man nog aldrig ledsna på :P Nu har jag lagt trocaderon på kylning, ska leta reda på nån film att se ikväll och sen plocka fram lite chips och dip!

Fredag och lördag!

Helgen började med en ledig dag i fredags. Hann plocka undan lite i lägenheten, träffa upp en kompis och sen började jag fixa mig inför kvällen. Utgång stod på schemat. Först in på Oscars och sen vidare mot Estreet där jag fick bugga både en och två gånger ;D Hade en mysig kväll och var en bra start på en ledig helg.

Lördagen drog jag upp till Sollefteå, käkade grillat och sen bytte om och gjorde mig klar inför cruisingen i Kramfors. Körde min kadett ner, skönt med en nykter kväll :) Var perfekt väder, fina bilar och träffade på många vänner.

Onsdag i Kroatien

Onsdagen gick vi upp tidigt på morgonen för att påbörja en 4 timmar lång bussresa, följt av 2 timmar färja för att ta oss till ön Hvar. Kroatien är verkligen fint!

Tisdag på Birsta

Gårdagen spenderades med finaste Pernilla på Birsta. Hon har varit utomlands i 2 veckor så vi hade minst sagt en hel del uppdatering att göra :) ❤️ Vi gick omkring i lite affärer, in på Ikea och hann dessutom med att äta lite glass i det fina vädret :) Så glad att ha henne nära :)

Lite mer kaos

Detta möts jag av när jag kliver in i min hall! För att inte tala om köket där sängen står ;D
Imorse målades mitt sovrum om så allting är flyttat. Med tanke på att jag inte orkar flytta det genom hela lägenheten så fick det bli en snabb lösning, närmast möjligast :D

Tallinn

Här kommer lite bilder från min och mammas kryssning till Tallinn tidigare i veckan :)

En helt vanlig torsdag

Igårkväll kom jag hem från Tallinnkryssningen. Hämtade upp min bil som Malin haft under tiden och drog sen till lägenheten och lämnade väskor och grejade på.
Efter lite missöde med min bil ( som verkar höra till vardagen nu, tack ni som hjälpte mig :') ) så var jag ute på Spikarna för att möta upp lite kompisar :) Badade badtunna och bara tog det lugnt :) Drog tillbaka relativt tidigt då jag skulle upp och jobba idag. Har jobbhelg så hela helgen blir lugn, men nånting ska jag nog kunna hitta på iallafall :P