Freddan <3

Hittade precis det här mejlet som Freddan skickade till mig för lite mer än 1 år sen. Ni som vet vem han är, låter inte likt han va? :P

"Honey, du har verkligen fått mig att inse vad äkta kärlek innebär, lika varma och pulserande känslor som jag har för dig har jag inte haft för någon annan tidigare. Redan när jag träffade dig på IKEA kände jag att du var något alldeles speciellt, din humor, din personlighet, din utstrålning + ditt vackra yttre, vad mer kunde jag önska mig?

Jag har så otroligt många och fina minnen med dig Emelie. Det mest magiska och känsloladdade ögonblicket var utan tvekan kvällen då våra läppar möttes första gången, det kändes som hela världen stannade upp. Det var en underbar känsla som knappt kan beskrivas med ord. Det var som att sväva på rosa moln i några minuter

Jag hoppades innerligt för en gångs skull att detta inte bara var ett simpelt engångsstrul, så du kan ju förstå hur lycklig jag blev när du sms:ade och frågade hur jag ville ha det. Lyckan jag kände vid det tillfället är obeskrivlig.

Generellt brukar man vara som mest kär i början och därefter avtar känslorna med tiden, men i mitt fall går det motsatt hål, jag blir bara mer och mer kär i dig för var dag som går Emelie, du är den enda tjejen för mig och du behöver verkligen inte oroa dig för att jag ska tröttna eller hitta någon annan, för det existerar ingen underbarare än dig på denna jord. Älskar dig över allt annat <3  Pussar "


Var väldigt gulligt iaf :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så jättemycket! :D Allt bra med dig? :)

2007-12-17 @ 11:59:00
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: