Julhandla

Som sagt.. är i Sundsvall nu för tillfället. Lite jobbigt att uppdatera när man sitter vid Freddans dator där allt går i hyper-mega seg fart! :P Haha helt enkelt sånt man får vänja sig vid :)

Var iaf på stan idag med Malin och julhandlade. Är faktiskt nästintill klar med alla presenter nu och det är ju bra, slipper man oroa sig för att springa omkring på stan och vara ute i sista minuten :P Hann även med att handla lite till mig själv ( Fan, jag som verkligen LOVADE mig själv att inte köpa kläder innan jul ;P ) Haha men ni som känner mig vet hur jag och kläder fungerar ihop ;D Köpte iaf 2 klänningar på Wear It, en svart och en grå med små söta blommor på :) Sen blev det även lite smink och sånt där nödvändigt som man alltid använder!

Nu verkar det som att det blir film iaf, Freddan har precis slagit på Heja Björn.. för 17e gången idag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: