Så var den julaftonen över..

And it feels great. Tycker bara det är jobbigt med alla jävla förberedelser innan och julmaten är allt annat än god, hatar julmat.
Är iaf helnöjd över alla julklappar jag fick. Massa pengar, kläder, presentkort, sprit ;D Ehm.. vad fick jag mer? Massa grejjer till bilen, smycken och utlandsresan såklart! Fan vad nice det ska bli :D
Har även varit ute och lekt med minsta lillebrorsans fyrhjuling som han fick i julklapp! Haha så grymt jävla kul, går fort som satan :D Blir väl en tur med crossen imorrn då, hans andra julklapp! Fast då får den större lillebrorsan köra för jag sätter mig inte på den ensam :P



image63

Pappa som öppnar paket :P


image64

Mamma



image65

Sötaste


image67

Botten på ett glas, ser ni glittret från julcidern? :P

image68

Julklappar

image69

Julgranskula

image70

Småbrorsorna som.. hmm.. letar klappar kanske? ;P


image71

Hade också velat fått ett helt flak med cider ;D






Nu blir det lite Wii spelande sen sova tror jag ;D

Sov gott alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: