Söndag

Jag förstår inte vad det är med mig och sena nätter? Lyckas ju alltid sitta här vid den här tiden.. kanske får bli mitt nyårslöfte, att börja gå och lägga mig i normal tid ;D

Imorrn eller ja.. rättare sagt idag så är det ju självaste nyårsafton och allt. Tycker dock att det börjar bli lite överskattat, precis som midsommar. Alla pratar om olika outfits, håruppsättningnar, skor som ska matcha, vad man ska dricka osv.. Nee festa blir det men välja kläder och skor som passar i flera timmar orkar jag faktiskt inte med :P

Känner mig hyffsat trött när jag nu inser att jag ska upp om ca 4-5 timmar och skjutsa pappa.. fast det kanske är lika bra egentligen så man tar sig upp i tid och slipper stressa med alla grejjer imorrn :) Blir som sagt Sundsvall men inte bestämt än vilken fest. Finns några att välja bland ;P

Nu ska jag gå ner och ta mig ett glas juice, borsta tänderna och sen försöka sova :)





image76

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Eric

Jättefin =)

2008-07-16 @ 21:55:26
Postat av: Sebbe

Oh fin :)

2008-07-26 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: