10 april

Japp det är det idag vilket innebär att min lillebrorsa fyller 13 år. Grattis till den lilla skitungen ;P Hemskt ju när ens småsyskon börjar bli jättestor, då inser man ju själv att man blir äldre också! När jag fyllt systemet så tänker jag inte bli nå äldre, därmed basta :P

Gick inge vidare att kliva upp imorse heller.. vaknade vi 7 och tänkte att jag kunde sova en stund till! Nästa gång jag vaknade så var klockan kvart i 10 och Freddan var borta. Jahapp tänkte jag och somnade om :P Han är iaf tillbaka och vi och Bäckström har precis kollat på nån film som hette Popcorn.. väldigt underlig om jag får säga det själv!


Nu ska vi kila iväg till Birsta och köpa godis, dom har ju tydligen öppnat nån ny mataffär där..yey! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: