Helgen

Kanske ska börja med fredagen då :P

Marre kom ner hit.. hmm vet inte vad klockan var riktigt, 6 nån gång ungefär. Freddan var redan försvunnen sen länge så vi satt uppe på hans rum och fixade hår och bara pratade en hel massa. Vissa killar är verkligen helt jävla pantade i huvvet och andra finns det bara en grej att säga om: Skenet bedrar! Det har jag iaf fått erfara 2 gånger nu! Iaf, redo för fest så drog vi iväg till Tom och efter några missöden så var vi hemma hos han och vi satte igång och började dricka. Viktor dök upp efter att ha jobbat klart på basketen också, vilket dom förövrigt vann mot Södertälje :D Kvällen flöt på och sedan begav vi oss ner mot stan och ställde in siktet på Bk! Haha väl därinne så finns det inte så mycket att säga.. kvällen gick iaf ut på att få så många killar som möjligt att bjuda oss på drinkar ;D Nånstans där började väl allting gå snett och vi blev sedan utkastade därifrån.. anledningen till det är  nånting som fortfarande för mig är okänt :P
Kvällen i sig var det väl annars inget fel på. Man kan inte ha tråkigt med Marre, that´s it! <3

Lördag vaknade jag tidigt som jag alltid gör när jag druckit dagen innan. Vid 3 for jag iaf in till stan och träffade Viktor för att se på basket. Denna gången var det Ulaget som spelade och även denna gång slutade det med vinst.. mot Tensta :P Efter matchen drog vi hem till Viktor och kollade på nån väldigt skum film, haha minns inte ens namnet på den ;D
Kvällen fortsatte iaf med att fara runt halva jäkla Sundsvall med Freddan! Klockrenast var iaf inne på kebabcity när 3-4 st 45+ sjunger.. eller försöker sjunga, )det lät mer som att dom bara gormade rakt ut) Boten Anna! Alltså kan ni tänka er vilken syn? Jag höll på att dö.. detta räddade min kväll :D


-------
Nu sitter jag här iaf, i min ensamhet! Freddan är ute och skjutsar massa folk till nåt ställe och jag blev lämnad ensam kvar :P Funderar på om man ska borsta tänderna och göra sig sängklar eller om man ska slå på en film? Ska ju iofs inte upp förrän sent imorrn. 3 är det basket igen så kan verkligen sova ut om jag vill det :D

Nee nu ska jag inte sitta här mer och häcka, sov gott alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: