"It´s gonna be some kind of a recooooord"

Ja verkligen! Jag gick upp halv 10 idag, sjukt.. jag visste inte ens att jag kunde det.. knappt ;D Haha har iaf hunnit uträtta en hel del under tiden som jag varit vaken. Sjukt bra :D Kom precis hem efter att ha käkat lunch med mamma på stan :) Så härligt väder att bara sitta ute och glassa i, man blir på ett helt annat humör när solen skiner :D

Aw nu hoppade precis kissen upp och la sig i knät. Hon är så himla söt :)


----
Nu ska jag fortsätta dagen med lite städande så får jag se vad som händer sen mot eftermiddagen. Skulle träffa en kompis lite senare ikväll men får se hur det blir med det.. Marre kanske vill följa med? ;D
Har förövrigt blivit helt nerkärad i One Republic´s låt: Stop and stare. Den är verkligen guld!


image216


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: