Min kväll

Sitter precis och kollar på Jackass på Mtv. Dom är ju så sjuk i huvvet så det är inte sant ;P Tur att Bam är söt iaf så finns det någon att kolla på ;)


---
Ikväll så har jag varit ute och sprunigt för första gången på väldigt länge och det gick faktiskt förvånansvärt bra. Trodde förstås att min kondition skulle ligga på noll vid det här laget. Konstant festande 2 dagar i veckan i lite mer än 2 år borde väl ha satt sina spår.. och det hade det men inte alls så lite som jag trodde. Behövde inte ens stanna och gå en endaste gång ;D Efter att ha varit ute i ca 1.5 timme så började jag bege mig hemåt igen. Fixade lite med datorn när jag väl kom hem, duschade, pratade med Viktor och nu sitter jag här och har precis kastat i mig en skål med nudlar. Äckligt god var dom :D


Ska ta och kika vidare på Jackass nu.






Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: