:D

Kan ni förstå att det är mindre än en månad kvar till julen? Hemskt.. jag som inte ens har börjat köpa julklappar än ;D Inte nog med det, har ingen som helst aning om vad man ska köpa heller!


Var ute tidigare idag och lekte med Alfons. Så himla söt :) Jag och Rickard sprang och gömde oss så gott vi kunde men han lyckades alltid hitta igen oss.. trots att jag en gång föll som en fura, pladask ner i snön ;P



----
Jag är så himla glad :D Har så mycket att vara glad över nu så det är inte sjukt. Att jag dessutom går från arbetslös till att ha 2 jobb gör väl inte direkt mig ledsen ;D Ska väl vara att jag får mindre tid över till annat då, men det löser jag på bästa sätt :)




Kommentarer
Postat av: Marr

Härligt!

2008-12-02 @ 23:11:54
URL: http://marreb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: