Friday I´m in love.

Jag vill inte jobba idag. Känner mig helt orkeslös. Men jag har väl inte mycket till val antar jag :P Tur det är helg iaf. Jobbar iofs hela helgen, men det känns ändå härligt på nåt sätt :D
 
Har ni något planerat inför helgen?
Själv får jag se. Ta dagen som den kommer helt enkelt :P



----
Har varit på stan en sväng med mamma idag. Försökte hitta några julklappar men det var fan omöjligt. En jäkla tur att dom flesta är klar iaf. Tycker inte alls om att ge bort presenter och julklappar, om man inte har nån idé för nåt som verkligen blir super förstås :D





Kommentarer
Postat av: Berka

Haha söt :P Kan berätta det sen då jag kommer till dig istället ;) <3

2008-12-19 @ 14:53:05
URL: http://berkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: