Fråga Olle

Sitter och kollar på Fråga Olle på 5an! Enligt nån undersökning så dras vi till leenden och ögon! Det kan jag nog hålla med om till viss del.. ögon är den kroppsdel som jag tittar på först när det gäller killar :D

Dom pratade också vidare om hur det är att göra en gynundersökning och intervjuade olika tjejer om hur det är. Usch, inte alls trevligt enligt min mening.. är ju inte direkt den mest bekväma ställningen och sen att kasta upp benen sådär och visa allt för nån helt främmande människa ;D

image175




Kom på att jag måste börja leta reda på vad jag ska ha för kläder på krogen till helgen också? Kanske svarta minishorts och ett vitt linne? Hmm tål att tänkas på :P



Kommentarer
Postat av: Beswis

du tycker inte det är trevligt att visa allt för doktorn... vad tror du han tycker om att se allt då? det kan man kalla vidrigt

2008-03-02 @ 13:34:44
Postat av: Emelie

Men varför väljer man då ett sånt jobb om man nu inte tycker om det?

2008-03-05 @ 20:07:23
URL: http://sunkish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: