It sucks

Jag hatar att bloggen jämt ska hålla på att krångla. Har suttit och försökt logga in sen fan vid 12 men inte fasiken har det funkat..jaja

Var hos Robert tidigare ikväll. Inte träffat han förut så var lite smått spännande :) Han verkade iaf vara helt okej och ingen mördare/våldtäktsman som vissa av mina kompisar verkade tro ;D Han bjöd på mat och sen kollade vi på Mina, jag och Irene! Haha inte sett den filmen förut, var ju skitrolig :D

MoDo vann idag också i länsderbyt mot Timrå vilket betyder att MoDo går om Färjestad med 2 poäng. Jäkla skit, det är väl nåt som jag kommer få höra imorrn skulle jag tro!Men hey, det är ju ändå finalen som räknas och inte vägen dit ;D



----------
Verkar bli en relativt sen natt inatt med, med tanke på att jag vaknade starx efter 3 idag! JAG VET, shame on me. Men det blir lätt så när man spenderar för mycket tid med Freddan och hans jäkla "sitta-uppe-och-nöta-dator" på nätterna ;P


Nee nu blir det tvtittande en sväng till, eller vad säger ni? :P


Kommentarer
Postat av: Anna

se där fler som haft problem me bloggen idag.. kom inte in på min förrän typ efterkl 0200.. hehe
väldigt tradigt faktiskt.. ha de bra kram

2008-02-20 @ 03:35:43
URL: http://wolverinaz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: