Tingeling

Var på stan en snabbis med Marre idag och fikade. Eftersom Marre var på personalfest i lördags och jag på hemmafest i Övik så fanns det mycket att diskutera angående helgen ;D
Efter fikat så for vi på Konsum, inhandlade en Trocadero och for sedan ut till Marre för att kolla på film. Haha det blev Peter Pan till slut ;D Hade faktiskt inte sett den så spelade inte mig så stor roll :P
Strax därefter så somnade jag en stund. Har som sagt inte sovit nåt inatt (natten mellan söndag och måndag) så slumrade iväg i ca 2 timmar :) När jag vaknade upp så blev Marre och jag "bjuden" till Vemdalen eftersom dom har nån slags Skiweek där nu för alla studenter så det är en jäkla massa festande där den här veckan :D Jag tänkte, what the heck.. varför inte fara liksom? Sagt och gjort, nu är resan planerad och imorrn drar vi mot Vemdalen :D
Har aldrig varit där förut så det ska bli kul.

--------
När jag ändå är på g.. nu när ni liks sitter vid datorn så kan ni klicka in er hos www.nightlife.se och sedan "Sveriges 10 snyggaste" Kolla sedan in vilka som ligger på plats 4! :D Ganska coolt..


Blir som sagt Vemdalen imorrn så man kanske ska ta och tänka på refrängen? Ska ändå gå upp vid 12-1 imorrn och lilla jag är absolut inte van vid att gå upp den tiden :P Men det är väl iofs lättare sagt än gjort. Att lägga sig och sova menar jag.. har försökt flera gången förut men det verkar inte lyckas ändå! Men men, fy ska den som ger sig ;)



Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: