Adam Tensta och party :D

Är verkligen hur slö som helst idag.. kanske beror på festandet igår iofs ;D

Började med att jag och Rickard for iväg till Lökom där Marres föräldrar firade 110års kalas! :) Gick tipsrunda och så innan det var dags för mat! Kycklingfilé, fläskfilé. olika potatissallader, köttbullar, korv.. ja det fanns en hel massa :D
Väl efter maten blev det några fler aktiviteter innan klockan hade blivit strax efter 7 och jag och Rickard begav oss hemåt för förfest! ;P Plockade upp Elin och sedan efter ett tag började festandet ;D  Vid halv 11 så skulle Adam Tensta spela så vi ringde Anton som kom och plockade upp oss.. hur bra som helst :D Efter det är det ganska svart.. kutade på stan iaf och träffade kompisar jag inte sett på länge :D Shotsade jäger med småbrorsorna också ;) Var tillbaka här hemma strax efter 5 och somnade vid halv 7 imorse. Det är väl så en festkväll ska se ut antar jag? ;D


---
Nu ska jag ta och städa undan lite här hemma.. annars får jag en tokig mamma på mig ;)

Ha en fortsatt bra söndagkväll :)



Kommentarer
Postat av: Katta

Adam Tensta i Sollefteå? Vad fasiken gjorde han där? :P

2008-07-20 @ 19:43:50
Postat av: Emelie

Haha jo han var här faktiskt ;D Ungdomar hade fått önska en artist som dom ville ha hit och det blev Adam Tensta ;D

2008-07-20 @ 19:51:00
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: