Berka, Daska, Buurk..ska jag fortsätta?

Ja kärt barn har många namn ;D

Sitter precis och pratar med denna sötnos på msn. Stackaren har slitit av ledbandet i foten :/ Är huvet dumt får kroppen lida helt enkelt ;P Haha fy fan vad jag är elak :P Men så går det kanske om man hoppar på rör? Och iofs; det som inte dödar, härdar :P Tur att det inte blev några brutna ben iaf. Då hade nog yran legat i rikszonen.. och nåt springa ute och leka med Valpson hade heller inte varit möjligt :P


Jag hoppas du kryar på dig eftersom det inte blir nåt Sundsvall imorrn :( Jag får helt enkelt festa åt dig ;)


----
Nu blir det Extreme Home Makeover. Hatar egentligen det programmet. Blir så satans avundsjuk på alla som får så fina hus ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: