Heavy Petting och Sight

Har precis kikat klart på en av århundradets sämsta film; Sigth. Jag är helt allvarlig när jag säger att det inte finns någon sämre film att komma över. Gosh!!

Har även kollat på Heavy Petting, som även fast det låter som en porrfilm (enligt mig iaf) inte är det. Det var inte därför jag kikade på den heller.. så ni vet :P Den var iaf någotsånär. Funkade att kika på iaf ;)



----
Väskan står här bredvid. OPACKAD! Så det är nog dasg för mig att tänka på refrängen och gå och lägga mig. Är ju en dag imorrn också och som det verkar nu måste jag kliva upp tidigt. Me no like. Men men, jag får väl skylla mig själv helt enkelt :P



Sov gott folket :)


Kommentarer
Postat av: Rickard

Pyttsan.. Du laddade hem den för du trodde att det vara porrfilm, lika bra att bara erkänna;)

2008-07-30 @ 05:31:46
URL: http://berkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: