Mopedens dag/Nipyran

Har ni tänkt på hur mörkt det börjar bli om kvällarna nu? Äckligt..jag tycker inte om mörker. Iaf inte på sommaren när jag tycker det borde vara ljust hela tiden.. eller kanske inte förresten. Kan inte sova om det är alldeles för ljust ute :P

Vad har ni gjort ikväll förresten?
Jag själv har varit på stan till typ 8-9 kanske och sen har jag mest suttit vid tvn och pratat i telefon också :D Sjukt kul det skulle vara med en tripp till Stockholm nu. Måste kolla upp när jag har tid med det ;P



Haha var ju som sagt på det där grejjset i stan idag. Mopedens dag tror jag bestämt det kallas. Är inte min lillebrorsan den coolaste eller vad? :P









--
Nee nu ska jag försöka få tag i Marre.. som vägrar svara. Grr :P


Kommentarer
Postat av: Hejhej

Haha fan vad bra :D

2008-07-24 @ 00:03:55
Postat av: Mimmi

Schysst smula alltsa! Jag blir inte lite avundsjuk ;D Men Sunkan, nar ska du ta over den? ;P

2008-07-25 @ 15:42:27
Postat av: Emelie

Haha mja, jag klarar mig bra med min bil faktiskt ;D Men jag kan hålla på den tills du kommer hem. Jag vet att du är lite sugen på den ;)

2008-07-25 @ 15:52:07
URL: http://sunkish,.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: