Takida


Kul att se hur mycket småbrorsorna egentligen påverkas av vad jag lyssnar på musik. Alltid om jag hittar ny musik så är den alltid skitdålig och likt förbannat diggar dom den på högsta volym nästa dag ;D Takidas låt, Killed by train är den låt som strömmar genom högtalarna nu. Sjukt jävla bra låt <3 Ska bli riktigt kul att se dom den 9e augusti på Folkets Park i Sundsvall :D

---
Nu är klockan strax efter 6 och Marre har farit hem för ett tag sen..
Haha tur att mina kusiner och moster från Näsåker tittade in en sväng. Dom skulle överraska mamma.. som jobbar till halv 10 så dom for lika snabbt igen ;D



Snälla nån! Hitta på nåt åt mig att göra!!!




Kommentarer
Postat av: Harald

Vartifrån är Takida egentligen? :)

2008-07-22 @ 21:35:17
Postat av: Emelie

Sv: Takida är från Ånge :P

2008-07-24 @ 15:42:47
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: