Är man vuxen vid 20?

Är så himla nöjd över allt jag hunnit åstadkomma idag. En hel massa. Känner mig så vuxen också sen det bara varit en massa viktiga grejjer, saker som man inte får glömma bort och bara kan skita i :P


Jag sitter för nuvarande och lyssnar på Takidas handlake village. Blir alltid på så bra humör av deras låtar, förutom ett undantag..
Ikväll verkar det lbi bowlingen med Marre och Mårten. Bara sitta och prata och ta det lugnt. Det vill säga om jag får liv i Rickard :P  Medan sitter jag och kollar runt på lite kläder på internet. Har funderat på att skaffa en jacka från Nelly men då jag redan har ca 10 vinterjackor så tror jag faktiskt inte att jag behöver ytterligare en :P






Men visst är den fin? Love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: