Lördag it is

Tror inte jag varit vaken såhär tidigt dom närmsta dagarna faktiskt. Ganska härligt ändå att man har lite mer kvar av dagen :P


Marre och Mårten är här nu. Det är nu vi ska börja smida alla planer inför ikväll, det kommer bli toppen ;D Om jag bara hittar något att ta på mig. Ständigt samma i-landsproblem innan krogkvällarna. Trots att jag vet att det löser sig till slut..men visst vore det kul med något nytt? ;D

----

Du är oförstörd för mig
och jag börjar blekna
sakta tunnas ut.

Du förstår,
du började ta över helt.
I mitt huvud var du allt.
I ditt var jag vem som helst..

Du kommer alltid att vara oförstörd
för mig.
Med tiden kommer jag kanske att vara någon för dig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: