Tisdagkväll

Usch, jag sa godnatt för en timme sen och likt förbannat blev det så att jag hamnade här i 5 min ändå. Jag ska bannemig sova nu, hade bara tänkt skriva några rader innan :)

Var och gjorde en demo hos Malin i Härnösand idag.. gick väldigt galant och efteråt satte vi oss ner och mumsade på Malins sockerkaka som var.. hmm, ja lite missbildad skulle man väl kunna säga ;D När jag kom tillbaka hit till Timrå så satte jag mig direkt vid tvn och det är väl där jag har suttit hela natten.. förutom den senaste timmen som jag har försökt sova men det har inte lyckats allt för bra. Kikade på Dharma och Greg istället ;D



---
Nu blir det ändå sova vare sig jag vill eller inte. Ska upp imorrn och in till stan så lika bra jag lägger mig :P



Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Malin Kling

Hej! Den var missbildad med lika god för det :)

2008-09-03 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: