En gång i livet

Sådärja. Var vi tillbaka igen. Såg på nån engelsk film som hette: Once in a lifetime. Jag var så less så jag satt bara och räknade minuterna och hoppades att den snart skulle vara slut. Har verkligen varit en hektisk dag, med massa lekar hit och dit och en jäkla massa spring :P Man fattar inte till en början hur jobbigt teckenspråk faktiskt kan vara. Inte själva språket, utan snarare att man måste sitta på helspänn hela tiden och verkligen koncentrera sig. Inte direkt som i gymnasiet och så när man kan sitta och göra lite annat och samtidigt lyssna på läraren. Här måste du vara med när folk tecknar från alla håll och kanter. Ögonen anstränger sig verkligen.


Har nyss duschat också. Så himla härligt att lägga sig ren och fräsch i sängen. En utav dom bästa känslorna som finns.

Nu ska jag fortsätta knapra på mina chilinötter och kanske våga mig ut och hälsa på alla 2or och 3or som jag ska få bo med inatt. Jag hör hur dom sitter och diskuterar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: