Teckenspråkstolk i Stockholm

Äntligen är en dator införskaffad. En liten rosa söt sak. Precis som jag ville ha :D


----
Flytten och allt har gått toppen. Har dock världens träningsvärk i axlarna sen mina 2 ton tunga väskor som jag fick bära hit i söndags. Kändes som jag gick flera mil..
Har iallafall landat någotsånär. Har lite grejer kvar att packa upp, men orkar inte göra allt på en gång. Tar det pö om pö istället :P

Allt är verkligen annorlunda. Från att vara van vid att mamma köper hem mat och tvättar mina kläder. Nu ska jag helt plötsligt sköta allt själv. Men det är bara positivt i mina ögon än så länge. Härligt att ha eget och komma ifrån ett tag. Även om ett tag i det här fallet betyder 4 år.





Nu ska jag koka mig en kopp te. Hoppas på att det snart dyker upp nåt bra på tvn och sen bara ta det lugnt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: