Tisdag 25 augusti

God morgon!

Har precis varit och käkat frukost. Nästan som en hotellfrukost, men bara nästan :P

Man har verkligen kommit in i rutinerna väldigt snabbt. Trodde det skulle vara väldigt kämpigt dom första veckorna med att försöka vända tillbaka på dygnet och vänja sig vid att gå upp tidigt och gå till skolan på morgonen, istället för att ligga hemma och sova ut. Jag är faktiskt väldigt glad och lättad över det. Bara 4 år kvar nu ;)

Slog mig precis att min lillebror faktiskt kör upp idag. Har inte riktigt fattat att han faktiskt är 18 och ingen liten skit längre. Jag vet att det kommer gå galant :)


----
Sitter och mumsar i mig dom sista Dumle som finns kvar sen filmen igår. Varför är godis extra gott på morgonen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: