Närmar sig fredag

Gosh så trött jag är. Förstår verkligen varför man bara har en innevecka åt gången :P

Hae gått lika bra idag som alla de andra dagarna. Är dock ännu tröttare nu än när vi började i måndags. Här kan man verkligen snacka teckenspråk. Är helt tyst i klassrummen från 9 till efter 4 när vi slutar. Inte konstigt att man börjar staka sig på orden och "pratar" teckenspråk när man väl har slutat. Paff, pi, hyff och ka är bara några av orden som dyker upp i samtalen.


Imorrn blir det Sundsvall igen. Mitt andra hem och snart mitt enda hem också. Sollefteå kommer väl iofs alltid vara "hemma" men nu ska jag skaffa lägenhet igen. Vem orkar flytta hem igen när man en gång bott själv? :P


----
Maten väntar, sen blir det lite plugg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: