Onsdag på Memento

Igår blev det utgång igen! Länge sen jag var ute på en onsdag :P Vi började med förfest hos Paula och sen drog vi vidare på Memento. Nästan så att det var mer folk där igår än det brukar vara under helgerna. Jag kommer definitivt gå ut på fler onsdagar.
När dom stängde vid 2 tänkte vi dra och käka.. innan vi insåg att klockan var över 2 på en onsdag och att det faktiskt inte finns något matställe öppet då, så vi for hem istället.


----
Idag har vi varit i Birsta där jag träffade mamma och småbrorsorna en sväng. Gick runt och kikade lite innan dom skulle fara och handla och sen åka vidare hemöver. Det gjorde vi också.


Nu sitter jag och kollar på tv. Ikväll går Supersugen på tv. Hur bra som helst :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja seriöst, hello? Inget matställe öppet?! Bor vi på 1700 talet plötsligt!?

2010-04-15 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: