Jag vill härifrån

Jag är så sugen på att åka härifrån och göra något. Spelar egentligen ingen roll vars jag åker, men helst Göteborg som det känns nu.
Jag vill gå på Liseberg i en hel dag och bara åka massa karuseller! Sen vill jag gå ut på stan och shoppa tills jag inte orkar mer. Då sätter jag mig på ett café och äter glass :D
Däremot jobbar jag praktiskt taget varenda dag den här sommaren. Dom dagar jag inte jobbar ska jag försöka på jobba också. Att ha en massa pengar och sen kunna köpa det jag vill ha till min lägenhet värderar jag mer än ett besök till Götlaborg. Men visst är jag sugen ;)


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: tusen tack :D

görs?

2010-06-19 @ 19:06:05
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: