Ölbrännboll

Sådärja! Då var vi hemma igen. Blev lite shopping, trots att utbudet inte är det bästa här i Solle :P Visar allt jag köpte senare.

Träffade på min moster och kusin nere på stan. Söta Dimbra var med också :) Jag är så himla sugen på att själv skaffa hund. En kille som vi såg på stan gick med sin lilla chihuahua. Han själv var nog närmare 2 meter. Såg lite roligt ut :P
Sen fick jag agera chaffis en sväng åt lillebror. Det är bara fester hit och fester dit nu innan studenten. Ikväll är det ölbrännboll.



Update:

Hann inte skriva mer förrän vi for ner och kolla. Givetivs skulle vi hämta min andra lillebror så vi hann inte se nån match. Nästa är vid halv 10 så får väl fara ner och kolla då istället :P



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken urläcker blogg! :)

Och den var intressant att kika på :D



keep it up! kram :)

2010-06-09 @ 13:04:32
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Malin Kling

Du var nog precis likadan när du tog studenten så bara att stå ut som den snälla storasyster du är ;P

2010-06-09 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: