Dagens goda gärning

Igår på dagen så flög det in en gigantisk fjäril i vardagsrummet då jag hade altandörren öppen. Trodde den skulle lyckas hitta ut igen men inte det. Imorse så satt den fortfarande kvar i fönstret. André ville döda den men jag tyckte den var för fin för att dödas. Även fast jag inte alls gillar fjärilar. Jag skriker minst lika mycket om jag ser en fjäril i närheten av mig som om det vore en geting, men dom är fina att titta på :P
Hur som, jag försökte hitta något här som vi kunde fånga den i ut och släppa ut den i det fria igen. Andrés öllåda sen helgen var det bästa jag kunde hitta.
Nu är fjärilen ute igen och jag kunde riktigt se hur glad den blev av att vara ute i friska luften igen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: