Gårdagen

Godmorgon :)

Frukost/lunch ligger i magen och nu sitter jag framför tvn och väntar på att det ska dyka upp något bra program. Brukar vara dåligt med det såhär på förmiddagen.
Igår var pappa och lillebrorsan hit. Lämnade sängen och lite andra möbler. Dom fixade min bil också som blev strömlös för nån dag sen. Stannade och fikade en stund innan dom var tvungen att åka tillbaka till Solle.
Senare när jag och André hade packat min bil full med saker så drog vi till lägenheten. Såklart på vägen så börjar den jädrans lampan lysa igen och nu står återigen min bil snart strömlös. Vågar inte köra utifall jag måste stanna längs vägen och sen bogsera bort bilen därifrån.
På kvällen så kom några av Andrés kompisar hit och det slutade med en liten vända på stan. Var trevligt till en början men jag är ingen bartjej, jag går ut för att dansa och det är ju inte ofta det finns dansgolv på en bar :P
----
Idag får vi se vad som händer. Inga planer än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: